2021, VALIDATA

De marktleider

Validata is een technologiebedrijf op het gebied van employment screenings. Al jaren zijn zij marktleider in het domein van screening, met zowel multinationals als bedrijven in het MKB als opdrachtgevers. Validata zet PR-campagnes in om meer naamsbekendheid te creëren en zo hun autoriteitspositie te verstevigen.

Analyse van de interne data van Validata toonde aan dat ondanks de krappe arbeidsmarkt het aantal screenings van werknemers gestaag blijft stijgen, én dat de pandemie en het thuiswerken die stijging heeft doen oplopen. Een exclusief perstraject volgde. Hibou is zodoende betrokken geweest bij de data-analyse, de stellingname en argumentatie en de volledige uitrol van de campagne. 

Validata is dankzij dit perstraject verschenen in 25+ publicaties in zowel landelijke als regionale media, met een interview op de voorpagina van het Financieele Dagblad als kers op de taart. Daarnaast is het nieuws ook ter sprake gekomen op radio (BNR) als TV (Goedemorgen Nederland). 

 
 
 

PR Resultaten:


25+ publicaties

Voorpaginanieuws (FD)


Campagne elementen:

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen in een PR strategie? Laat het ons weten!

 
Next
Next

Social Media