2024, AFAS
AFAS voert vierdaagse werkweek in
AFAS introduceerde een vierdaagse werkweek met een volledig vijfdaags salaris en vroeg HIBOU om dit met maximale impact onder de aandacht te brengen in de pers.
De vraag
De aanpak
Strategisch communicatieplan: een plan dat AFAS positioneerde als pionier op het gebied van moderne arbeidsvoorwaarden, gericht op innovatie en werknemerswelzijn.
Impactvol persbericht: een overtuigend persbericht dat de voordelen en visie van AFAS duidelijk maakte.
Journalistiek netwerk: een lobby in ons uitgebreide netwerk om het nieuws breed uit te zetten.
Het resultaat
De campagne leverde uitgebreide landelijke media-aandacht op. AFAS werd gepositioneerd als first mover, met vermeldingen in kranten, nieuwssites radio- en televisieprogramma's. Dit versterkte hun reputatie als innovatief bedrijf en vooruitstrevende werkgever.
De cijfers
150+ publicaties binnen 1 dag & still counting
51 publicaties in landelijke media
10 x op de radio
4 x TV
Ook succesvol met PR? Neem dan contact met ons op. We helpen graag!