2024, AFAS

AFAS voert vierdaagse werkweek in


AFAS introduceerde een vierdaagse werkweek met een volledig vijfdaags salaris en vroeg HIBOU om dit met maximale impact onder de aandacht te brengen in de pers.

De vraag


De aanpak

Strategisch communicatieplan: een plan dat AFAS positioneerde als pionier op het gebied van moderne arbeidsvoorwaarden, gericht op innovatie en werknemerswelzijn.

Impactvol persbericht: een overtuigend persbericht dat de voordelen en visie van AFAS duidelijk maakte.

Journalistiek netwerk: een lobby in ons uitgebreide netwerk om het nieuws breed uit te zetten.


Het resultaat

De campagne leverde uitgebreide landelijke media-aandacht op. AFAS werd gepositioneerd als first mover, met vermeldingen in kranten, nieuwssites radio- en televisieprogramma's. Dit versterkte hun reputatie als innovatief bedrijf en vooruitstrevende werkgever.



De cijfers

150+ publicaties binnen 1 dag & still counting

51 publicaties in landelijke media

10 x op de radio

4 x TV


Ook succesvol met PR? Neem dan contact met ons op. We helpen graag!

Previous
Previous

Het nieuwe iDEAL

Next
Next

PR Campagne