2021, ARAG x KNVB

“Ik wil naar het betaald voetbal!”

KNVB en ARAG hebben in het kader van hun partnership de documentaire “De Wetten van Shona” geproduceerd. De productie belicht een jaar uit het leven van Shona Shukrula op weg naar haar droom: de eerste vrouwelijke scheidsrechter in het betaald voetbal worden.

Hibou was verantwoordelijk voor het onder de aandacht brengen van de documentaire bij de media. Dit heeft een flink aantal publicaties en interviews voortgebracht. Shona heeft onder andere bij Radio1, het Algemeen Dagblad, &C en Voetbal International haar verhaal gedaan. Als kers op de taart schoof zij aan bij de talkshow HLF8 met Johnny de Mol.

 
 
 

De documentaire is te bekijken via
De Wetten van Shona.


20+ publicaties

6 unieke interviews


Campagne elementen:

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen in een PR strategie? Laat het ons weten!

 
Previous
Previous

Media aandacht

Next
Next

Follow The Frog