2021, Indeed
De stand van de
arbeidsmarkt
Vacaturesite Indeed wil werkgevers, werkenden en werkzoekenden in Nederland via media-aandacht bereiken. Met marktinzichten vanuit Indeed realiseert Hibou deze aandacht. Dat lukt keer op keer ondanks het feit dat veel andere partijen zichtbaar willen zijn op dit domein.
Aandacht verdienen
Maandelijks presenteert Indeed haar arbeidsmarktupdate; een overzicht van de vacatures die werkgevers online zetten. Op basis van deze cijfers kan een macro-economische stand van de Nederlandse arbeidsmarkt worden geschetst. Journalisten en redacties gebruiken deze data om de stand van de arbeidsmarkt te belichten. Dankzij de arbeidsmarktupdate verscheen Indeed in het jaar 2021 ruim 400 keer in het nieuws.
Zo ook in december 2021, kort voordat een lockdown Nederland in mineur bracht. Voor het eerst in een lange tijd van sterke toename, stabiliseerde het aantal vacatures. BNR Nieuwsradio besteedde er aandacht aan, evenals 20+ andere redacties.
Resultaat:
200 publicaties sinds start 2021
⅕ van totaal media-aandacht voor
Indeed Nederland
Campagne elementen:
Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen in een PR strategie? Laat het ons weten!