Duurzaamheid: laat jouw boodschap landen met onze barometer

Duurzaamheid. Organisaties praten er veel over. Vanuit hún overtuiging. Dat wel. Resultaat: je komt niet verder dan jouw blogomgeving om jouw boodschap te verspreiden. Maar waar hebben Nederlanders het nou echt over als het om duurzaamheid gaat? In welke context wordt er over duurzaamheid gesproken? En, het belangrijkst, hoe kan jouw organisatie daar nou op inhaken. En zo de boodschap die je wil vertellen, relevant maken. HIBOU maakt dit voor jou inzichtelijk met de duurzaamheidsbarometer!

Een idee wat je kan verwachten van de duurzaamheidsbarometer? Download dan hieronder de gecondenseerde versie van het januari 2024 rapport!



Als organisatie wil je niet achter de trend aanlopen. Nee, je wilt inhaken op wat er nu bij mensen speelt. Je wilt namelijk relevant zijn. De juiste boodschap, op het juiste moment. Impact maken. Maar dan moet je wel weten wat de trends van nu zijn. Helemaal in het overvolle duurzaamheidsspeelveld kan dit het verschil maken. Beat the contentoverload door relevante en op data gestuurde communicatie. Jouw gids? De maandelijkse duurzaamheidsbarometer van HIBOU!

Voor wie is de duurzaamheidsbarometer:

  • Merken die dagelijks bezig zijn met duurzaamheid

  • Communicatie-adviseurs die relevant richting hun klanten en prospects willen communiceren over duurzaamheid

  • PR-adviseurs die willen inhaken op duurzaamheidstrends

  • Duurzaamheidsadviseurs die op zoek zijn naar data om hun werk concreet te kunnen maken

  • Contentspecialisten die op social en hun platformen relevant over duurzaamheid willen communiceren

Wat je overhoudt aan de duurzaamheidsbarometer:

  • De laatste trends op het gebied van duurzaamheid

  • Genoeg inhakers zodat je jouw duurzaamheidsboodschap relevant kan vertellen aan jouw klanten en prospects

  • Jij kan, onderbouwd met data, binnen jouw organisatie vertellen hoe jullie over duurzaamheid moeten communiceren

Benieuwd naar wat je kan verwachten van de duurzaamheidsbarometer? Download dan hieronder de gecondenseerde versie van het januari 2024 rapport!


Previous
Previous

Hibou drie keer bekroond tijdens de Dutch PR Awards 2024

Next
Next

Strategische Denkers #14