De Briefing #07 - Officiële uitnodiging

“You talking’ to me?”

- Travis Bickle (Taxi Driver, 1976)

Hoe lekker is het als je weet wat iemand denkt over jouw dienst of merk voordat je diegene probeert te overtuigen? Voor iemand die werkt in de communicatie is dat goud waard.
 
Dat is geen breaking news natuurlijk. Organisaties spenderen jaarlijks vele tienduizenden euro’s om hun doelgroep beter te begrijpen. En vervolgens bouwen ze campagnes op basis van die informatie.
 
Maar dat kan niet meer op dezelfde manier ‘zoals het altijd gedaan is’. Er zijn te veel technologische en culturele ontwikkelingen, nieuwe behoeftes en compleet nieuwe doelgroepen. Organisaties moeten veranderen of dreigen een hele andere taal te gaan spreken dan de mensen die ze proberen te benaderen.
 
Samen met experts uit de markt gaan we over deze materie in gesprek en je bent van harte welkom. Een waanzinnige line up en een panel staan voor je klaar om dieper in te gaan op vragen als: hoe beïnvloeden technologie en data onze merkbeleving? Welke ruimte is er nog over voor creativiteit nu data steeds dominanter wordt binnen ons vak? Hoe ontdek je de werkelijke behoefte van je doelgroep nu men bedolven wordt onder een stortvloed aan content?

Sprekers zijn onder andere Frank Peters, Kelly Oude Veldhuis, Aart Lensink, Aaron Mirck en Nishant Dogra. Check de aanmeldpagina voor de volledige line up en het programma.

 
Previous
Previous

Strategische Denkers #5

Next
Next

Strategische Denkers #4