Hibou BV
Generaal Vetterstraat 82-2
1059 BW Amsterdam
Nederland

KvK
72072423
BTW
NL 858974022B01
Onze aanpak

Invloed
verwerven met
een doordachte
mening.

Stap 01START MET DATAGEDREVENINZICHTENWe beginnen altijd met diepgaand onderzoek naarwat er écht speelt in de samenleving. We analyserenzoekgedrag, social media-interacties, fora,reputatiegegevens en de aandacht die concurrentenkrijgen. Zo ontdekken we welke onderwerpen relevantzijn voor onze klanten.Sleutelwoord: maatschappelijke relevantie.
Stap 02CLAIM JEAUTORITEIT. BEGINBIJ JE EIGENCONTENTJe website is je basis. Als die niet klopt, klopt de rest ookniet. Wij zorgen dat jouw content inhoudelijk raakt enmaatschappelijk relevant is. Geen loze buzzwords, maarverhalen die ertoe doen. Zodat je doelgroep je nietalleen ziet, maar ook serieus neemt.
Stap 03STRUCTURELECONTENT & PRAANPAK OP DEINHOUDOp basis van de gevonden inzichten ontwikkelen wecontent en PR-campagnes met een mening.Niet eenmalig, maar continu. Zo bouwen we aan eenmerk dat echt ergens voor stáát.We delen die mening via media, maar ook via social—vaak vanuit medewerkers of de CEO. Want watpersoonlijk is, komt beter binnen. En als je datconsistent doet, weten journalisten en influencersje vanzelf te vinden.
Stap 04PROFESSIONELEINFLUENCERMARKETINGGeen gesponsorde glimlach, maar geloofwaardigesamenwerking. Wij koppelen merken aan influencersdie weten waar ze voor staan – en daar ook iets overdurven te zeggen. Liever een kleine stem met impact,dan een groot bereik zonder betekenis.
Stap 05JE EIGEN DIGITALEMERKAUTORITEITAls autoriteit staat je online vraagbaak altijd aan. Voorons zijn zogenaamde ‘Digital Humans’ (AI gestuurdemerkpersona’s) geen gimmick, maar een strategischmiddel om autoriteit te claimen. We helpen onzeklanten met het ontwikkelen van hun eigen Digitalemerkautoriteit.
Neemde Leiding

Onze
services

  • Insights
  • Social Insights
  • Media & Public Relations Insights
  • Site Insights
  • Influencer Insights
  • Content
  • Communicatiestrategie
  • Contentredactie en Creatie
  • (Owned) Platformontwikkeling
  • Public Relations
  • Public Relations Strategie
  • Campagnes
  • Lobby en Mediarelaties
  • Social Media Strategie en Content
  • Crisis en Issuemanagement
  • Mediatraining
  • Boiler Room Crisissimulatie
  • Social & Influencers
  • Strategie en Concept
  • Creatie, Digitalisatie & Design
  • Interactieve Digital Human
  • Campagnes
  • Social Media Aanpak
  • Impact
  • Social Impact
  • Media & Public Relations Impact
  • Site Impact
  • Influencers Impact

De leiding nemen betekent: innoveren.

Ontdek onze innovatiehub

De leiding nemen betekent: innoveren.

Veel van onze mensen komen uit de journalistiek.

We snappen hoe het maatschappelijk debat werkt. We voelen de tijdgeest aan. 
Zo helpen we merken om hun plek in het grotere verhaal te claimen.

Meer over ons