Mediatraining
Boiler Room

Mediatraining voor professionals en directie nieuwe stijl. De Boiler Room zet je team onder hoogspanning. Lees hier alles dat je moet weten.

WINNAAR DUTCH PR AWARDS INNOVATION

WINNAAR DUTCH PR AWARDS INNOVATION ⋆

Maak kennis met de Boiler Room, de innovatieve immersive crisistraining van HIBOU, waarmee je met je team één van de meest impactvolle scenario’s voor moderne organisaties doorloopt.

In een interactieve sessie krijg je van alle kanten informatie over een crisis die zich steeds verder ontvouwt. Met 50 procent van de kennis neem je 100 procent van de besluiten, en draag je de gevolgen daarvan.

De snelheid en impact van de journalistiek en nieuwe media staan hierbij centraal. Een combinatie tussen een escape room en een mediatraining. Is jouw team standvastig genoeg?

Mediatraining voor professionals en directie: durf jij het aan?

Mediatraining vaardigheden

Stakeholdermanagement

Hou alle kikkers in de kruiwagen terwijl je maar beperkte controle hebt over het scenario dat zich ontwikkelt.

Woordvoering en communicatie

Journalisten melden zich voortdurend met vragen, Twitter gaat los. Jij en je team moeten deze informatiestroom managen.

Regie nemen

Bij crisis is procesbewaking en goeie afspraken maken cruciaal: is er overzicht en regie? Ben je in staat planmatig te werken of verliezen jullie je in paniek?

Voor wie?

De Boiler Room is voor ervaren professionals die op zoek zijn naar iets anders dan een standaard mediatraining. Die geef je immers zelf ook of heb je al vaker gehad. De Boiler Room is er juist voor de professionals die verdere verdieping zoeken in (crisis)communicatie. Is jouw team betrokken bij de reputatie en communicatie van je organisatie? Dan sluit de Boiler Room goed aan.

— Communicatie- en (online) marketingteams

— Persvoorlichters en woordvoerders

— Bestuurders en directieleden

— Geïntegreerde new business, marketing, communicatie en events-teams

Twee mediatrainers

  • Arnoud Breitbarth

    PR Director
    Mediatrainer
    Voormalig journalist

  • Koop Brandsma

    Digitaal strateeg
    Online reputatie expert
    PR expert

Mediatraining inhoud: wat mag je verwachten?

  • Verzorgde lunch: één uur voor aanvang van de training

  • Twee trainers

  • Boiler Room (150 minuten)

  • Handout crisiscommunicatie

  • Evaluatie

  • IJskoude borrel