Het onpeilbare werkbaar maken

Reputatiemanagement volgens Hibou


De meeste organisaties gaan in hun reputatiemanagement af op aannames en niet op feiten. Soms gaat dat verrassend goed, vaak gaat het helemaal mis. En zeg zelf: veel vaker is het effect onduidelijk, als het er al is. Onze ambities reiken verder.

 

Hibou maakt reputaties meetbaar en maakbaar. Niet op basis van aannames, maar op basis van feiten over de doelgroep en wat die zegt over merken en organisaties. Die doelgroep heeft steeds minder geduld en prikt moeiteloos door marketingverhalen heen. Hibou plot emoties en opinies als basis voor gerichte actie. Voor een scherpe positionering en voor geloofwaardige campagnes. Waarvan je doelgroep zegt: dit verhaal klopt. 

Hibou is een initiatief van onderzoeksbureau MWM2 en mediaondernemer Matthijs Rutten. MWM2 verzamelt en analyseert data, Matthijs zet de inzichten om in gerichte campagnes.. We zoeken organisaties die met ons het gevoel van middelmaat willen ontstijgen en een nieuwe standaard in de markt willen zetten.