header overons kleur

Romée Steenmeijer aan de slag
voor Hibou als social mediakenner

Social media award winnaar versterkt HIBOU

Hibou heeft een nieuwe aanwinst aangetrokken om zijn positie in de markt te verstevigen. Romée Steenmeijer gaat namens Hibou klanten adviseren op het gebied van social media content.

Romée Steenmeijer (31) is social mediakenner en maakt online videocontent voor verschillende merken. In 2017 stond haar werk bij The Best Social Awards tussen dat van reuzen als KLM, HEMA, Netflix en Albert Heijn bij de nominaties voor 'Beste Merk'. In 2016 viel ze bij The Best Social Awards in de prijzen. Ze won de publieks- en juryprijs voor het Beste Bericht van de Buurman. Romée: “Ik heb heel veel zin om, naast mijn videowerk voor mijn eigen bedrijf, samen met dit jonge en energieke team de meest diverse klanten te adviseren op het gebied van hun social media- en contentstrategie. Er kan nog zóveel meer in dit snel veranderende landschap. Zeker de grotere bedrijven schakelen veel te laat bij. Mijn handen jeuken enorm.” 

Raak schieten met haar content

HIBOU-directeur Matthijs Rutten is zeer verheugd over haar nieuwe aanstelling: “Romée is in staat mensen te raken met haar content en heeft een ontzettend goede intuïtie voor wat wel en niet werkt op social media. Vanaf nu zijn wij in staat haar adviezen te verbinden aan onze uitgebreide markt- en merkanalyses. Op deze wijze wordt social media en influencermarketing echt een geïntegreerd onderdeel van onze PR-aanpak. Ik kan niet wachten!” 

Vragen of interesse? Ik vertel u graag meer